Právě jsme spustili nový vzhled webové stránky. Nyní je vše přehlednější.
Podpora on-line
Co to je?
Pokud máte nějaký dotaz nebo připomínku k dopravě či objednávce, tak s dispečery můžete komunikovat pomocí tohoto systému podpory on-line. Nyní nemusíte psát dispečerům e-maily, příp. jim telefonovat, stačí napsat zprávu. Jakmile některý z dispečerů uvidí Vaši zprávu, tak Vám na ni ihned odpoví. Komunikace se tak výrazně zrychluje a šetří Vaše náklady i Váš čas.
Napsání nové zprávy
V položce s názvem Nová zpráva můžete vytvořit nové komunikační vlákno s dispečerem. Vyplňte formulář, odešlete jej a do e-mailové schránky, jejíž adresu vyplníte do formuláře, Vám přijde informace o nové zprávě i s adresou, kde budete moci sledovat komunikaci s dispečerem. Na tuto adresu Vám budeme zasílat i upozornění, že dispečer odepsal na Vaši zprávu.
Vyhledání Vaší zprávy
Pokud z nějakého důvodu nemůžete použít odkaz v e-mailu. Tak stačí vyhledat komunikaci s dispečerem podle čísla zprávy. Toto číslo naleznete v e-mailu.
Seznam Vašich zpráv
V poslední položce s názvem Seznam zpráv naleznete seznam všech Vašich zpráv. Kliknutím na číslo zprávu nebo na předmět si danou zprávu zobrazíte. V ní naleznete všechny odpovědi, jak od Vás, tak od dispečera. Po zodpovězení Vašeho dotazu je komunikace uzavřena a již není možné do ní psát žádné odpovědi.